Materiały biurowe – sklep internetowy


Nasz sklep z materiałami biurowymi powstał w 2016 roku. Mieliśmy już doświadczenie w tradycyjnym handlu w kanale biuroserwisowym, czego dowodem były dziesiątki zamówień i wiele trwałych relacji. Znaliśmy doskonale asortyment materiałów biurowych i potrzeby naszych klientów. Robiąc zakupy oczekiwali dużego wyboru artykułów biurowych, prostej ścieżki zakupowej oraz szybkiej dostawy. Chcieliśmy wykorzystać ten kapitał aby stworzyć przyjazny sklep internetowy z materiałami biurowymi, w którym w bezpieczny i szybki sposób będzie można zrobić zakupy.
 

Oferujemy materiały biurowe dla firm i do domu


To dzięki nowoczesnej technice, mogliśmy zmaterializować oczekiwania klientów. Przejrzysty układ kategorii w naszym sklepie z materiałami biurowymi on line, łatwy proces zakupowy i tysiące produktów dzięki którym można zadbać o wyposażenie biura, sekretariatu, uczelni czy po prostu pokoju do pracy w domu.

Wszystko w jednym miejscu, żeby nie tracić czasu na szukanie w różnych miejscach. Bardzo skrupulatnie podeszliśmy do kwestii asortymentu materiałów biurowych. Skomponowaliśmy go w oparciu o informacje zwrotne od klientów i konsekwentnie rozszerzyliśmy. Biuro to nie tylko artykuły piśmiennicze czy artykuły papiernicze. To dziesiątki produktów plastycznych, wyposażenie wnętrza, akcesoriów do organizacji pracy, ale też artykułów spożywczych. Spotkania biznesowe? Mamy wybór kawy, cukru, a nawet ciastek i słonych paluszków.

Po pracy biuro trzeba sprzątnąć i dlatego zdecydowaliśmy się na szeroką gamę produktów do utrzymania czystości. Pomyśleliśmy nawet o tak często pojawiających się ostatnio w biurach zmywarkach, do których znajdziecie tabletki czyszczące.

Wraz ze wzrostem zainteresowania naszym sklepem internetowym z materiałami biurowymi pojawiało się coraz więcej kategorii. Bardzo zależało nam aby mocno zaznaczyć temat ergonomii pracy. To dlatego zdecydowaliśmy się wyróżnić ergonomiczne materiały biurowe oddzielnym działem. Będąc pracownikami biurowymi świetnie znamy trudy codziennej pracy za biurkiem i jej zdrowotne konsekwencje. Chcieliśmy podzielić się swoimi sposobami na to, jak skutecznie ograniczyć niekorzystny wpływ takiej pracy na organizm.


 

KLIENCI O NAS





 

Nasze kompetencje i doświadczenie


Dzięki naszemu sklepowi online jeszcze lepiej poznaliśmy naszych klientów i ich preferencje zakupowe. Na bazie tego stworzyliśmy markę Hexagon, czyli rodzinę prostych i trwałych materiałów biurowych pierwszej potrzeby. Omijając pośredników mogliśmy bez problemu kształtować politykę cenową, co przekłada się na niższe ceny niż u konkurencji. Klienci pokochali laminatory i niszczarki marki Hexagon, które szturmem wdarły się na rynek w swojej kategorii. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszą się także fotele biurowe ale i... małe magnesy!

Siedziba naszego sklepu znajduje się w stolicy województwa podlaskiego - Białymstoku. Magazyn zdecydowaliśmy się umieścić w strategicznej lokalizacji przy obwodnicy. Dzięki temu zyskaliśmy logistyczną przewagę, co pozwala na szybszy transport wysyłanych materiałów biurowych. W ciągu kilku lat nasz budynek z zasobami powiększył się aż siedmiokrotnie, mieszcząc dziesiątki tysięcy produktów od baterii, przez zegary, do przemysłowych niszczarek wielkości małego samochodu osobowego.
 

Wartości, którymi się kierujemy


Dużo czasu poświęciliśmy komponowaniu cenników i wyboru firm kurierskich naszego sklepu internetowego z materiałami biurowymi. Kierowaliśmy się ich zasięgiem oraz wygodą naszych klientów. Wśród nich, znajdziecie paczkomaty oraz bardziej tradycyjne formy wysyłki. Wszystko tak, aby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.

Wiemy jak frustrujące bywa otrzymanie zniszczonego produktu i dlatego tak dużą uwagę poświęcamy pakowaniu naszych przesyłek. Nowoczesne stanowiska do przygotowywania przesyłek są stale monitorowane co pozwala na wykluczenie pomyłek oraz pomaga dbać o wysoką jakość pakowania materiałów biurowych.

Pracownicy magazynowi, związani z naszym sklepem od lat, dokładają wszelkich starań aby błyskawicznie realizować każde zamówienie. Bardzo zależy nam, aby towar trafiał do naszych klientów najlepiej następnego dnia po złożeniu zlecenia.

Nasz sklep internetowy to doskonałe miejsce do zakupów dla jednostek budżetowych. Znamy i rozumiemy meandry przepisów, które regulują szczegóły zakupów materiałów biurowych dla takich podmiotów. Dlatego też zawsze służymy pomocą i oferujemy sposoby finalizacji zamówienia pozwalające na odroczoną płatność.

Naszym największym atutem są jednak ludzie. Stawiamy na długie i owocne relacje z pracownikami. Tworzymy silny zespół jednostek, które swój zawodowy sukces łączą z sukcesem całego sklepu.

 

KLIENCI O NAS



 

Zapraszamy do współpracy!


Branża e-commerce jest najdynamiczniej rozwijającą się gałęzią gospodarki. Aby sprostać jej wymaganiom, a także nawiązać walkę z konkurencją, stale podnosimy nasze kwalifikacje. Pochodzimy z Podlasia co jest dla nas powodem do dumy. Cechy, jakie często przypisuje się mieszkańcom naszego regionu takie, jak otwartość, ciepło i chęć pomocy, przenosimy do naszego sklepu internetowego z materiałami biurowymi.

Stawiamy na równowagę między realizacją celów sprzedażowych z wysoką jakością obsługi klienta. Nie robimy niczego na siłę, stawiając na dobrą atmosferę i zadowolenie każdego kto robi u nas zakupy.

Opieramy wartości naszej firmy na przejrzystości i zaufaniu. Mocno wierzymy, że dobro wraca zarówno w życiu codziennym, jak i w prowadzeniu biznesu.

Dowodem dla nas są dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów, którzy dają temu wyraz w komentarzach i …kolejnych zakupach w naszej hurtowni biurowej.
 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". biurfan.pl polityka-cookies

Zamknij