Będąc konsumentem masz  pełne prawo do zwrotu zakupionego produktu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Warunki przyjęcia zwrotu:
  • Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania chyba, że są one niezbędne dla stwierdzenia ewentualnej wady produktu lub jego uszkodzenia powstałych do momentu odbioru towaru.
  • Powinien być kompletny i zapakowany w sposób uniemozliwiający uszkodzenie w transporcie
Procedura zwrotu:
  • Skontaktuj się z nami za pośrednictwem emaila biuro@biurfan.pl lub zadzwoń pod nr 725 181 278
  • Wyślij do nas podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  • Zapakuj bezpiecznie towar z dołączonym oryginałem dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT).
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki rekomendujemy dokonywanie zwrotów za pośrednictwem firmy kurierskiej .
  • Towar wyślij pod wskazany niżej adres:
BIURFAN WOJCIECH KUNICKI
Gen. Wł. Andersa 40 B
15-113 Białystok
biuro@biurfan.pl

Ważne:
Nie odbieramy paczek za pobraniem!!
 

 Na wszystkie produkty zakupione w sklepie biurfan.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu, zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

Biurfan.pl nie jest producentem sprzedawanych towarów.
W przypadku towaru, na który producent lub podmiot wprowadzający produkt na rynek udzielił gwarancji, kupujący może skorzystać z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji producenta – w tym wypadku Kupujący reklamuje sprzęt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Sprzedający wyłącznie pośredniczy w procedurze reklamacyjnej.

Procedura reklamacyjna:
  • Skontaktuj się z nami pod nr telefonu 725 181 278 lub mailowo biuro@biurfan.pl. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 08:00 do 16:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy lub oznaczonych na stronie głównej naszego sklepu.
  • Wypełnij formularz reklamacji.
  • Wydrukuj, dokładnie wypełnij i podpisz.
Reklamacja bez załączonego „formularzu reklamacji” nie będzie rozpatrzona.
Jeśli nie masz możliwości wydruku, przygotuj własnoręczny opis reklamacji, wzorując się na oryginalnym formularzu.


W przypadku produktów firm: Fellowes,Opus, Argo, BlackPoint, po wcześniejszym ustalenniu z naszym pracownikiem,  wyślij reklamowany produkt bezpośrednio do wskazanego punktu serwisowego. Niżej znajdziesz bezpośrednie linki kierujące do działów zajmujących sie reklamacjami ww. firm. 

  
  
W pozostałych przypadkach wyślij reklamowany towar wraz z formularzem zwrotu na adres:

BIURFAN WOJCIECH KUNICKI
Gen. Wł. Andersa 40 B
15-113 Białystok
biuro@biurfan.pl

W przypadku uznania reklamacji za zasadną, Sprzedający na swój koszt wymienia towar na nowy bez wad, a w razie niemożności takiej wymiany, po uzgodnieniu z Kupującym:
  • dokona naprawy
  • zwróci cenę towaru.
Reklamację uważa się za zasadną, jeżeli towar:
  • posiada wady fabryczne
  • jest niezgodny ze złożonym przez Kupujacego zamówieniem.
Ważne:
Reklamowany produkt odsyłasz do nas na własny koszt o ile reklamacja nie zostanie uznana za uzasadnioną.

Nie odbieramy paczek za pobraniem!!

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". biurfan.pl polityka-cookies

Zamknij