Kartoteki

CZYM JEST KARTOTEKA?

 
Słowo kartoteka brzmi groźnie i zazwyczaj kojarzy się jedynie z biurokracją, a nie z  systemem, który pomoże nam w pracy. Kiedy posługujemy się dużą ilością dokumentów, aby ja usystematyzować potrzebujemy czegoś, co wprowadzi odpowiedni porządek i stworzy bezpieczne miejsce, w którym będziemy mogli przechowywać nasze dokumenty. Kartoteka A4 bardzo nam w tym pomoże, tworząc przestrzeń, w której każdy z dokumentów będzie posiadał wcześniej wybrane dla nich miejsce, które będzie odpowiednio oznaczone.
 

UŻYTECZNOŚĆ KARTOTEKI

 
Kolejną ważną kwestią jest dostępność dokumentów. Kartoteka powinna być skonstruowana w ten sposób, aby sięganie po interesujące nas dokumenty nie wiązało się z długim i mozolnym szukaniem. Bardzo pomocne stają się tu systemy harmonijkowe, które w dokładny i przejrzysty sposób pomogą nam ułożyć dokumenty w pojemnikach na kartoteki.
 
Dobrze skonstruowane archiwum potrafi zdziałać cuda. Buduje systematyczność w prowadzeniu dokumentacji, oszczędza czas, a także pozwala zabezpieczyć każdą potrzebną informację. Dzięki niemu zyskujemy pewność, że przechowywane dokumenty pozostaną w doskonałym stanie, dzięki czemu będą czytelne i niezniszczone. To oczywiście nie wszystkie zalety kartoteki na dokumenty.
 

SYSTEMY HARMONIJKOWE JAKO ALTERNATYWA DLA KARTOTEKI


Systemy harmonijkowe to dobra alternatywa dla wszystkich tych, którzy nie uważają, że ich archiwum będzie miało wiele stronnic. To także dobre wyjście dla początkujących firm, które nierzadko “odziedziczają” stare szafy z metalowymi szufladami.

Oczywiście system harmonijkowy można też pozostawić w wersji wolnostojącej. Powstaje wówczas jednak ryzyko zniszczenia, przez błąd, czy też nieopatrzne uszkodzenie fizyczne. Systemy harmonijkowe pozwalają na podział znajdujących się w nich dokumentów według uznania właściciela.
 

KARTOTEKI NA TECZKI ZAWIESZANE

 
Nie ważne, czy pracujesz w domu czy w biurze, w każdym z tych miejsc potrzebna jest odpowiednia organizacja przestrzeni. Ogólny porządek i ład wpływa pozytywnie na efektywność pracy. Dlatego warto zastanowić się jak usprawnić funkcjonowanie biura, aby pracowało się w nim jak najlepiej.

Kartoteka na teczki zawieszane pozwoli zadbać o odpowiednią organizację ważnych dokumentów w biurze. Takie segregowanie pism ułatwi znalezienie odpowiedniego pisma w krótkim czasie. Odpowiednie archiwizowanie dokumentacji jest szczególnie przydatne w np. sytuacji kiedy mamy niezapowiedzianą wizytę klienta. Dodatkowo pojemniki pomagają zaoszczędzić miejsce, które możemy wykorzystać na inne potrzebne w biurze rzeczy. 

Kartoteka na teczki powinna znaleźć się w każdym biurze, szczególnie w księgowości. W naszym 
sklepie papierniczym online znajdziesz potrzebne w każdym miejscu pracy akcesoria organizacyjne. Trudno wyobrazić sobie biuro, w którym nie można znaleźć faktury, czy umowy. Zadbaj o przestrzeń w pracy dzięki praktycznym rozwiązaniom jakim są kartoteki na teczki.
 

NIEZASTĄPIONE KARTOTEKI

 
Kartoteka nie musi być wielka, a do jej budowy nie jest wymagany oddzielny mebel czy pomieszczenie. Dzięki współczesnym rozwiązaniom takim jak systemy harmonijkowe, do tego celu możemy zaadaptować każdą większą szafkę czy szufladę. Dzięki temu nasze dokumenty będą zawsze pod ręką w kartotece biurowej, a my będzie gotowi do przygotowania odpowiednich informacji dla klienta czy petenta.
 
W naszej ofercie dostępne są kartoteki marek takich jak Han, czy Pentel. W sklepie Biurfan dostępne są również inne
 artykuły biurowe do archiwizacji i oprawy dokumentów, jak na przykład: segregatoryteczkiskoroszytykoszulki na dokumentyfolie do laminowania i wiele więcej!

 

KARTOTEKI MAGAZYNOWE

Co to są kartoteki magazynowe ? To miejsce, gdzie możesz przechowywać wszystkie najważniejsze dokumenty związane z pracą magazynu. Jeśli są one gromadzone w odpowiedni sposób z łatwością można realizować przepływ towarów, które są składowane na magazynach. Dane dotyczące stanów wartościowych i ilościowych można przechowywać np. w kartotekach zamykanych, które oddzielone są przekładkami do kartotek.

Kartoteki to doskonały sposób na segregowanie danych na kartach A4 i nie tylko. Te przykryte wiekiem minimalizują ryzyko zakurzenia dokumentacji. Dodatkowo zamknięte kartoteki można umieszczać jedną na drugiej. Ma to znaczenie wielu miejscach pracy, szczególnie tam gdzie występuje dużo dokumentacji do posegregowania. Nie ulega jednak wątpliwości, że kartoteki otwarte umożliwiają szybki dostęp do pism, co przyspiesza pracę.

Przekładki alfabetyczne do kartotek to rozwiązanie, które zdecydowanie ułatwi szukanie dokumentów. Tak archiwizowane pisma będą zawsze w jednym miejscu. Warto podkreślić, że jeśli potrafimy z łatwością wyszukać potrzebnych danych, wpływa to pozytywnie na naszą pracę.

arrow_downward

Aktywne filtry

group_work Zgoda na pliki cookie