Albumy ofertowe - jeśli twoja propozycja biznesowa zajmuje więcej niż jedną kartkę
Albumy ofertowe, potocznie nazywane ofertówkami, pomogą nam w momencie, gdy zapragniemy zaprezentować treści w przystępny sposób. Ich konstrukcja jest niezwykle prosta a rolą jest stworzenie możliwości umieszczenia w nich dokumentów, które chcemy pokazać. Upraszczając, ofertówki to po prostu plastikowe koszulki biurowe a4 spięte okładką, pozwalającą na dowolne przenoszenie dokumentów między miejscami przeznaczenia.
Dzięki temu zyskujemy możliwość przedstawienia treści reklamowych, biznesowych oraz naukowych. Tylko od nas zależy, kiedy i jak chcemy ich uży. Można korzystać z nich jak z teczki kartonowej, wykorzystać je jako sposób prezentacji zebranych materiałów, czy po prostu do przetrzymywania domowych rachunków, jak w powszechnych fascykułach.
Album ofertowy występuje w kilku podstawowych rodzajach, a jest to związane przede wszystkim z wielkością koszulek, która waha się w rozmiarach od A5 do A4. Dzięki temu możemy dopasować wielkość prezentowanych dokumentów. To szansa na to aby przedstawić swoje treści partnerom biznesowym, kolegom lub koleżankom z biura, czy może przede wszystkim: klientom. Warto też podkreślić, że ci ostatni przychylniej spojrzą na sztywne ofertówki.
Ofertówki - estetyczna forma prezentowania dokumentów
Albumy ofertowe występują w różnych kolorach. Dzięki temu można wypracować system działania, który pozwoli na priorytetowanie zapisanych działań, czy kolejność wysyłki pism. Nie ma co ukrywać, że i w jednym i drugim przypadku wielkim plusem okaże się posiadanie szafy metalowej na dokumenty. Takowe mają zazwyczaj frontalne etykiety, na których umieścić można nazwę “działu”, do którego przynależą znajdujące się w środku ofertówki. Mając ich aż nadto nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać je jako teczki na akta osobowe. Koniecznie trzeba pamiętać przy tym o odpowiednim oznaczeniu!
Estetyczna prezentacja może być kluczem do pozyskania nowych klientów. Ofertówka a4 z nadrukiem rzuca się w oczy, przez co jeszcze bardziej podprogowo zapada się w pamięci kupującego. Równie dobrze można transportować ofertę spiętą spinaczami do papieru, jednakże traci się wówczas wiele na efekcie wizualnym.
Dobrze wykorzystane ofertówki to niemal pewność że na szukane dokumenty trafimy znacznie szybciej. Ciężko sobie wyobrazić, by będąc przedstawicielem handlowym trzeba było jeździć z kartonami i pudłami archiwizacyjnymi. Te przydadzą się, gdy wachlarz produktów jest naprawdę pokaźny i nie zmieści się wszystkiego w pojedynczej teczce ofertówce.
TECZKI I ALBUMY OFERTOWE - RODZAJE
Koszulki ofertówki to dobry sposób na to aby przygotować materiały dla architektów, nauczycieli, wykładowców akademickich. Niejednokrotnie używają oni do tego segregatorów, które są zdecydowanie pojemniejsze, jednak trudniejsze w przenoszeniu w torbie lub plecaku. Studenci skrupulatnie prowadzący notatki również z miłą chęcią podzielą swoje zapiski z zajęć, czy laboratoriów właśnie w ofertówkach a4. Na pewno przyda się to podczas sesji egzaminacyjnych, kiedy to przeważnie “na już” trzeba znaleźć daną informację.
Właściwa prezentacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu tak wtedy, gdy staramy się o pracę, jak i wówczas gdy prezentowana jest oferta handlowa. Oczywiście w momencie “dobijania targu” najlepiej sprawdzi się teczka do podpisu, niemniej w przypadku jej braku idealnie sprawdzi się stylowa ofertówka krystaliczna.
Ofertówki groszkowe wyprodukowane są z mocnej folii lub krystalicznej sztywnej, przez co są wytrzymałe i odporne na uszkodzenia. Nie mają pojemności pojemników na dokumenty, ale też w końcu nie po to się ja nabywa. Kilka albumów ofertowych a4 wystarcza, by przedsiębiorstwo bądź pewne jego działy mogły odpuścić naprawę laminatora biurowego czy zakup termobindownicy.
Na rynku znaleźć można szeroki zakres zarówno grubości, jak i wielkości tych artykułów. Najczęściej spotykane są albumy ofertowe a4 - to dość uniwersalny rozmiar, w którym przechowywać można wiele dokumentów. Architekci i graficy potrzebować będą ofertówki a3, gdzie z kolei umieści się prace artystyczne. To zarazem najprostszy sposób na archiwizację i oprawę dokumentów.
Mniejsze ofertówki a5 zazwyczaj przekładane są z miejsca na miejsce. Wszystko oczywiście wynika z rozmiaru produktu, na który teoretycznie zawsze znajdzie się miejsce na biurku. W praktyce po jakimś czasie przesuwa się je do chwili, gdy wywołują irytację. Załatwić to jednak można w jeden prosty sposób. W końcu ofertówki a5 bez najmniejszego problemu zmieszczą się w teczkach zawieszanych.
Estetyczne i praktyczne – ofertówki na dokumenty
Praca mobilnego przedstawiciela handlowego, czy też w zawodzie publicznym narzuca niejako elementy ubioru i dodatków. O ile skoroszyt na dokumenty jest powszechnie stosowanym uzupełnieniem domowego archiwum, o tyle to sztywne ofertówki najlepiej sprawdzą się w osobistej prezentacji.
Wszyscy pracownicy hurtowni papierniczej Biurfan zdaje sobie sprawę, że teczki na dokumenty niekoniecznie zaspokoją potrzeby każdego archiwisty. Z tego też powodu oferta dostępna dla wszystkich klientów uzupełniona została albumami ofertowymi oraz koszulkami ofertówkami, które z marszu zyskały całe rzesze wiernych użytkowników. Niektórzy wręcz są tak przywiązani do jednej firmy i palety barw, że wolą poczekać na dostawę, niż wziąć dostępne!
Warto podkreślić, że nie powinno się umieszczać ich w niszczarkach dokumentów. Ewentualna utylizacja powinna odbywać się zgodnie z normami recyklingu. Przeważnie jednak ofertówki każdego rozmiaru używane są przez wiele, wiele lat. Ich funkcjonalność przeważa nad klipsami archiwizacyjnymi, którym brakuje ochronnej obwoluty.
Choć cena twardych ofertówek i pochodnych różni się od teczek plastikowych, to jednak koszulki oddzielające dokumenty zdecydowanie wpływają na przewagę w ich funkcjonalności. Oprócz wymienionych wcześniej zawodów ofertówki firmowe przydadzą się do przenoszenia dokumentów na przykład do działu księgowości. To istne zapewnienie, że nie przekazane dane nie wylądują w sekcji innego przedsiębiorstwa.