Ofertówki

OFERTÓWKI A4 – PRZYDATNY KOMPONENT W BIURZE I W DOMU

 
Ofertówki na dokumenty znajdują zastosowanie w każdym biurze. Umożliwiają wygodne przenoszenie materiałów i zabezpieczają je przed zniszczeniem. Ofertówki to udoskonalona wersja koszulek foliowych, ponieważ są od nich grubsze i sztywniejsze. Często różnią się kształtem zgrzewu – koszulki są zgrzewana w literę U, a ofertówki najczęściej w kształt litery L.
Ofertówki i foldery mogą być przydatne zarówno w biurze jak i w domu. Jeśli zależy nam na łatwym dostępie do dokumentu, a jednocześnie chcemy zabezpieczyć kartki przed zniszczeniem – warto postawić na ofertówki A4.
 

OFERTÓWKA NA DOKUMENTY

 
Ofertówki doskonale pełnią swoją funkcje – nadają się do przechowywania raportów i danych, które chcemy przedstawić w firmie. Tak zabezpieczone materiały mogą służyć przez długi czas.

Firma Biurfol – znany producent artykułów biurowych, oferuje 2 rodzaje ofertówek. Pierwszy z nich wykonany jest z folii PCV, z przezroczystym przodem i tyłem. Ten rodzaj koszulki zgrzany jest w literę L i posiada wycięcie na palec oraz zaokrąglony prawy górny róg. Drugi rodzaj ofertówki Biurfol posiada zgrzew w kształcie litery U, wykonany jest z twardej folii i dzięki bocznej perforacji można wpiąć go do segregatora z dowolnym ringiem.

Do przygotowania dłuższych prezentacji biznesowych niezbędne okazują się albumy ofertowe. Pozwalają w estetyczny i elegancki sposób przedstawić projekty dla klienta. Taki album ofertowy zabezpiecza dokumenty podczas ich przechowywania i zmieści kilkadziesiąt kartek. Teczki ofertówki występują w wielu kolorach, dzięki czemu można wybrać taką, która najbardziej przypadnie nam do gustu. Wewnątrz posiadają przezroczyste kieszenie dzięki czemu dokumenty, które się w niej znajdują są czytelne i widoczne.
 

ALBUMY OFERTOWE - JEŚLI TWOJA PROPOZYCJA BIZNESOWA ZAJMUJE WIĘCEJ NIŻ JEDNĄ KARTKĘ


Albumy ofertowe, potocznie nazywane ofertówkami, pomogą nam w momencie, gdy zapragniemy zaprezentować treści w przystępny sposób. Ich konstrukcja jest niezwykle prosta i umożliwiają umieszczenie w nich dokumentów, które chcemy pokazać. Upraszczając, ofertówki to po prostu plastikowe koszulki biurowe a4 spięte okładką, pozwalające na dowolne przenoszenie dokumentów w różne miejsca.

Dzięki ofertowkom zyskujemy możliwość przedstawienia treści reklamowych, biznesowych oraz naukowych. Tylko od nas zależy, kiedy i jak ich użyjemy. Można korzystać z nich jak z teczki kartonowej, wykorzystać je jako sposób prezentacji zebranych materiałów, czy po prostu do przetrzymywania domowych rachunków, jak w powszechnych fascykułach.

Album ofertowy występuje w kilku podstawowych rodzajach, a jest to związane przede wszystkim z wielkością koszulek, która waha się w rozmiarach od A5 do A4. Dzięki temu możemy dopasować wielkość prezentowanych dokumentów. To szansa na to aby przedstawić swoje treści partnerom biznesowym, kolegom lub koleżankom z biura, czy może przede wszystkim: klientom. Warto też podkreślić, że ci ostatni przychylniej spojrzą na sztywne ofertówki.
 

OFERTÓWKI - ESTETYCZNA FORMA PREZENTOWANIA DOKUMENTÓW


Albumy ofertowe występują w różnych kolorach. Dzięki temu można wypracować system działania, który pozwoli na zapisanie działań od tych najbardziej priorytetowych. Nie ma co ukrywać, że w tym przypadku wielkim plusem okaże się posiadanie szafy metalowej na dokumenty. Takowe mają zazwyczaj frontalne etykiety, na których umieścić można nazwę “działu”, do którego przynależą znajdujące się w środku ofertówki. Mając ich aż nadto nic nie stoi na przeszkodzie, by wykorzystać je jako teczki na akta osobowe. Koniecznie trzeba pamiętać przy tym o odpowiednim oznaczeniu.
 
Estetyczna prezentacja może być kluczem do pozyskania nowych klientów. Ofertówka A4 z nadrukiem rzuca się w oczy, przez co jeszcze bardziej zapada się w pamięci kupującego. Równie dobrze można transportować ofertę spiętą spinaczami do papieru, jednak traci się wówczas na efekcie wizualnym.
Dobrze wykorzystane ofertówki to niemal pewność że na szukane dokumenty trafimy znacznie szybciej. Ciężko sobie wyobrazić, żeby przedstawiciel handlowy jeździł do klienta z kartonami i pudłami archiwizacyjnymi. Te przydadzą się, gdy wachlarz produktów jest naprawdę pokaźny i nie zmieści się wszystkiego w pojedynczej teczce ofertówce.
 

TECZKI I ALBUMY OFERTOWE – RODZAJE

 
Koszulki ofertówki to dobry sposób na to aby przygotować materiały dla architektów, nauczycieli, wykładowców akademickich. Niejednokrotnie używają oni do tego segregatorów, które są zdecydowanie pojemniejsze, jednak trudniejsze w przenoszeniu w torbie lub plecaku. Studenci skrupulatnie prowadzący notatki również z miłą chęcią podzielą swoje zapiski z zajęć, czy laboratoriów właśnie w ofertówkach a4. Na pewno przydadzą się to podczas sesji egzaminacyjnych, kiedy to przeważnie “na już” trzeba znaleźć daną informację.

Właściwa prezentacja jest kluczem do osiągnięcia sukcesu zarówno wtedy, gdy staramy się o pracę, jak i wówczas gdy prezentowana jest oferta handlowa. Oczywiście w momencie “dobijania targu” najlepiej sprawdzi się teczka do podpisu, niemniej w przypadku jej braku idealnie sprawdzi się stylowa ofertówka krystaliczna.

Ofertówki groszkowe wyprodukowane są z mocnej folii lub krystalicznej sztywnej, przez co są wytrzymałe i odporne na uszkodzenia. Nie są tak pakowne jak pojemniki na dokumenty, ale też nie służą jedynie do przechowywania danych. Kilka albumów ofertowych a4 wystarcza, by przedsiębiorstwo bądź pewne jego działy mogły odpuścić naprawę laminatora biurowego czy zakup termobindownicy.

Na rynku znaleźć można szeroki zakres zarówno grubości, jak i wielkości tych artykułów jak ofertówki. Najczęściej spotykane są albumy ofertowe a4 - to dość uniwersalny rozmiar, w którym przechowywać można wiele dokumentów. Architekci i graficy potrzebować będą ofertówki a3, gdzie z kolei umieści się prace artystyczne. To zarazem najprostszy sposób na archiwizację i oprawę dokumentów.

Mniejsze ofertówki a5 zazwyczaj przekładane są z miejsca na miejsce. Wszystko oczywiście wynika z rozmiaru produktu, na który teoretycznie zawsze znajdzie się miejsce na biurku. W momencie kiedy nie są już potrzebne można je schować w innym miejscu. W końcu ofertówki a5 bez najmniejszego problemu zmieszczą się w teczkach zawieszanych.
 

ESTETYCZNE I PRAKTYCZNE – OFERTÓWKI NA DOKUMENTY


Praca mobilnego przedstawiciela handlowego wymaga odpowiedniego ubioru, dodatków i ogólnej prezencji. O ile skoroszyt na dokumenty jest powszechnie stosowanym uzupełnieniem domowego archiwum, o tyle to sztywne ofertówki najlepiej sprawdzą się w biznesowej prezentacji.

Wszyscy pracownicy hurtowni papierniczej Biurfan zdają sobie sprawę, że teczki na dokumenty niekoniecznie zaspokoją potrzeby każdego archiwisty. Z tego też powodu oferta dostępna dla wszystkich klientów uzupełniona została albumami ofertowymi oraz koszulkami ofertówkami, które z marszu zyskały całe rzesze wiernych użytkowników. Niektórzy wręcz są tak przywiązani do jednej firmy i palety barw, że wolą poczekać na dostawę, niż wziąć dostępne.

Warto podkreślić, że nie powinno się umieszczać ich w niszczarkach dokumentów. Ewentualna utylizacja powinna odbywać się zgodnie z normami recyklingu. Przeważnie jednak ofertówki używane są przez wiele lat. Ich funkcjonalność przeważa nad klipsami archiwizacyjnymi, którym brakuje ochronnej obwoluty.

Choć cena twardych ofertówek i pochodnych różni się od teczek plastikowych, to jednak koszulki oddzielające dokumenty zdecydowanie wpływają na przewagę w ich funkcjonalności. Oprócz wymienionych wcześniej zawodów ofertówki firmowe przydadzą się do przenoszenia dokumentów na przykład do działu księgowości. To istotne zapewnienie, że nie przekazane dane nie wylądują w sekcji innego przedsiębiorstwa.

 

arrow_downward

Aktywne filtry

group_work Zgoda na pliki cookie