Wybierz filtr
  Filtry
Producent
Rodzaj cięcia
Poziom bezpieczeństwa DIN - dokumenty
Automatyczny podajnik
Eco-Friendly
Ilość niszczonych kartek
Ilość niszczonych kartek (automatyczny podajnik)
Korpus na kółkach
Niszczy
Pojemność kosza (L)
Poziom bezpieczeństwa DIN - karty
Poziom bezpieczeństwa DIN - płyty
Poziom bezpieczeństwa DIN - Elektroniczne nośniki danych
Poziom bezpieczeństwa DIN - Dyski twarde
Poziom bezpieczeństwa DIN - Filmy, mikrofilmy, klisze
wymiar arkusza
Rozmiar (S/M/L)
Metalowa
Kółka
Rodzaj szafy

Datowniki i numeratory

Praktyczne datowniki do biura


Duża ilość dokumentów, która przechodzi przez miejsca takie jak: biura, sekretariaty, dziekanaty czy urzędy, wymaga automatyzacji jej przyjmowania i pokwitowania. Ręczne oznaczanie dokumentów datą bądź numerem wiążę się z koniecznością poświęcenia temu dużej ilości pracy oraz narażone jest na duże ryzyko błędu. Czasochłonność takiego oznaczania również ma znaczenie. Osoby pracujące w wyżej wymienionych miejscach zazwyczaj chcą szybko ponumerować umowy lub inne dokumenty, a osoby przychodzące załatwić daną sprawę także chcą jak najszybciej wyjść z urzędu. Ma to znaczenie szczególnie w miejscach, w których występuje dużo różnej maści oficjalnych papierów oraz gdzie data wpływu dokumentu jest kluczowa dla toku prowadzonej sprawy. W tej pracy niezastąpione okażą się pieczątki i datowniki.

Te pierwsze zna każdy - lekarze, czy też przedstawiciele od lat posługują się nimi, by móc potwierdzić ważność danego kwitu, recepty, bądź wypisu. Wygląd drukarenki odróżnia się zdecydowanie, aczkolwiek są też pieczątki datowniki, których forma jest inna. Mimo wszystko nie pomyli jej się z metkownicą do etykiet.
 

Datowniki jako rodzaj pieczątki


Dziś rzadko kiedy i gdzie zapisuje się daty odręcznie. Zwykle są to miejsca, gdy dokumentacji tego wymagającej nie ma zbyt wiele. Warto jednak pamiętać, by nie korzystać przy tej czynności z długopisu wymazywalnego!

Datownik pieczątka to narzędzie, które zdecydowanie pomoże takim osobom. Nie trzeba się wówczas martwić, że ktoś potraktuje omyłkowo dokumentację markerem olejowym, przez co nie będzie mogła wyjść do klienta. Wówczas pozostają dwa wyjścia, oba tak samo brutalne - spalenie, albo zniszczenie w niszczarce.

Dzięki pieczątce z datownikiem w prosty sposób oznacza się co trzeba i jak trzeba. Jedyne o czym należy pomyśleć, to zmiana daty na tę odpowiednią. Dla ergonomii pracy warto pamiętać, że jeśli jeśli na różnych aktach pojawiają się różne dni, bądź też miesiące, lepiej będzie skupić się na tych, na których wystąpi jedna data. Dzięki temu zaoszczędzi się zarówno czasu, jak i nerwów.
 

Datownik - wygodny i profesjonalny stempel


Osobom, które nigdy nie trzymały w rękach datownika metalowego bardzo prosto jest wyjaśnić, jak ustawić datownik pieczątkę. Przeważnie produkty różnią się od siebie wyglądem zewnętrznym, ale już niekoniecznie sposobem zmieniania dni, miesięcy oraz lat.

Przeważnie wszystko polega na tym, by docisnąć pieczątkę, aby zablokować pozycję. Najlepiej zrobić to “na pusto”, czyli na przykład w powietrzu. W ten sposób uniknie się marnowania tuszu, choć inaczej sytuacja wygląda, gdy korzysta się z poduszki do stempli. Następnie poprzez kręcenie odpowiednimi zębatkami można ustawić wybraną datę.

Ilość zębatek nie jest jednakowa. Nie każda pieczątka z datownikiem ma bowiem płytkę tekstową z miesiącem zapisanym skrótowo, na przykład styczeń- STY. Wówczas wszystko opiera się na dwóch cyfrach, co dla niektórych może okazać się ułatwieniem.

Oczywiście wyróżnić można również na przykład datowniki do etykiet. Jest to zdecydowanie bardziej profesjonalne urządzenie, które pozwala na zadrukowanie takich materiałów, jak chociażby folia, czy laminat. Niemniej jednak każda osoba wykonująca zawód mobilny, jak na przykład przedstawiciel handlowy, z radością powita w swym neseserze niewielki datownik pieczątkę.
 

Numeratory - uniwersalne stemple do biura


Pieczątki i datowniki znajdą zastosowanie także w handlu, gdzie pozwolą na przyspieszenie przygotowania faktur, potwierdzenia przyjęcia towaru na magazynie lub jego wydania. Równie ważne są numerowaniu dokumentacji w urzędach oficjalnych, jak na przykład 

Podobne zastosowanie znajdą także w miejscach pracy, w których funkcjonuje obieg pieniędzy i gdzie jego księgowanie i obrót wymaga generowania dużej ilości dokumentacji, którą trzeba szybko i sprawnie odpowiednio oznaczyć. To ułatwienie pracy wielu osobom, dzięki czemu praca staje się przyjemniejsza. 

Wszystkie sekretariaty, szczególnie te w urzędach, sądach, szkołach ale także w archiwach, wydziałach kadr i finansowych, zmuszone są do nadawania wpływającym dokumentom odpowiednich sygnatur bądź numerów. Ręczne pisanie jest żmudne i w dobie zwiększania efektywności po prostu staroświeckie, łatwo o pomyłkę w pośpiechu pracy. Tu pomocne stają się numeratory, które ten proces automatyzują. Każdorazowe użycie numeratora oznacza nadanie kolejnego numeru po tym, który był wpisany wcześniej. Rozwiązanie to świetnie sprawdzi się przy oznaczaniu kolejnych wpływających faktur, dokumentów czy druków. Jedno rozwiązanie - wiele zastosowań, czyli numerator biurowy.
 

Stempel datownik albo numerator


Kwestia bardzo indywidualna. Można tu próbować doszukiwać się różnic i przewagi datownika metalowego nad numeratorem ręcznym, jednakże żadna z tych rzeczy nie zastąpi drugiej. Na wiele sytuacji wpływ ma przede wszystkim miejsce. Czasem bowiem pieczątki datowniki są na tyle niewielkie, że z łatwością przetrzyma się je w przyborniku metalowym na biurko, tuż obok markerów kredowych.

Ważnym aspektem jest również częstotliwość użytkowania. Tak, jak wykorzystując tekturę do pakowania nikt nie spodziewa się, że będzie ona wodoodporna, podobnie jest w przypadku tych produktów. Numeratory metalowe sprawdzą się wszędzie tam, gdzie nietrudno o przewrócenie się jednej, czy drugiej rzeczy. Za takie lokacje można uznać chociażby magazyny, na których numeruje się paczki. Dzięki solidnej obudowie produkty takie, jak właśnie numeratory nie ulegają łatwo zniszczeniu.

Stempel datownik z kolei nie będzie najlepszym wyborem w tej przestrzeni. Dobrze jednak sprawdzi się we wszelkiego rodzaju biurach. Dzięki niewielkim rozmiarom z łatwością przechowa się go nawet w organizerze na biurko dla dzieci!

Połączeniem tego typu urządzeń biurowych jest datownik połączony z tekstem. Dzięki temu nie traci się czasu i miejsca, a czynności związane na przykład z poświadczeniem zgodności z oryginałem będą wymagały jedynie jednego przestawienia pieczątki właśnie z datą i tekstem. Większość firm i instytucji korzysta właśnie z takiego sposobu oznakowania dokumentów, oszczędzając przede wszystkim czas wielu pracowników. Oczywiście, gdy odczuwa się brak tego jednego urządzenia, zawsze można posiłkować się się tradycyjnymi pieczątkami i wkładami do pieczątek, jak u znacznikiem numeratorem.

W hurtowni artykułów biurowych Biurfan cały zespół dba o to, by dostępny asortyment wpisywał się w potrzeby zarówno klientów detalicznych, jak i tych hurtowych. Mnogość kategorii i produktów ma pozwolić każdej osobie znaleźć wszystko to, czego oczekuje wchodząc na stronę internetową sklepu z artykułami i akcesoriami biurowymi.

Biurfan znając potrzeby i oczekiwania współczesnego świata, jak i kupujących nawiązał współpracę z najlepszymi producentami. Są to wytwórcy, którzy ze względu na znakomity stosunek ceny do jakości produktów padają wyborem dużej większości klientów. Wśród nich na wyróżnienie zasługują Eagle, Trodat, czy też Grand. Oprócz pieczątek z datownikami, czy też numeratorów ręcznych znaleźć można nie tylko akcesoria pomocne w prezentacjach i konferencjach, lecz także artykuły szkolne, czy liczne elementy galanterii biurowej.

arrow_downward

Aktywne filtry

group_work Zgoda na pliki cookie