Urządzenia biurowe

Baterie VARTA Heavy Duty AAA R3 węglowo- cynkowa 4 szt.
3,19 złBaterie VARTA Heavy Duty AAA R3 węglowo- cynkowa 4 szt.Baterie VARTA Heavy Duty AAA R3 węglowo- cynkowa 4 szt.

Bateria VARTA Superlife AAA

3,19 zł
Info
Koszyk
Baterie VARTA Heavy Duty AA R6 węglowo- cynkowa 4 szt.
3,29 złBaterie VARTA Heavy Duty AA R6 węglowo- cynkowa 4 szt.Baterie VARTA Heavy Duty AA R6 węglowo- cynkowa 4 szt.

Bateria VARTA Superlife AA R6

3,29 zł
Info
Koszyk
Bateria Alkaliczna LR43/186 1.5V Energizer 2 szt.
3,49 złBateria Alkaliczna LR43/186 1.5V Energizer 2 szt.Bateria Alkaliczna LR43/186 1.5V Energizer 2 szt.

Bateria alkaliczna LR43/186 1.5V

3,49 zł
Info
Koszyk
Bateria Cynkowo-Węglowa 9V 6F22 Varta Heavy Duty 1 szt
4,29 złBateria Cynkowo-Węglowa 9V 6F22 Varta Heavy Duty 1 sztBateria Cynkowo-Węglowa 9V 6F22 Varta Heavy Duty 1 szt

Bateria Varta 9V 6F22 Heavy Duty

4,29 zł
Info
Koszyk
Etykiety informacyjne trwałe, strzałki Avery Zweckform; 63 etyk., 33x9mm, odblaskowe
4,39 złEtykiety informacyjne trwałe, strzałki Avery Zweckform; 63 etyk., 33x9mm, odblaskoweEtykiety informacyjne trwałe, strzałki Avery Zweckform; 63 etyk., 33x9mm, odblaskowe

Etykiety do oznaczania

4,39 zł
Info
Koszyk
Baterie VARTA Heavy Duty R14 C węglowo-cynkowe 2 szt.
4,69 złBaterie VARTA Heavy Duty R14 C węglowo-cynkowe 2 szt.Baterie VARTA Heavy Duty R14 C węglowo-cynkowe 2 szt.

Baterie VARTA Heavy Duty R14

4,69 zł
Info
Koszyk
Etykiety samoprzylepne kredowe 16 szt
4,99 złEtykiety samoprzylepne kredowe 16 sztEtykiety samoprzylepne kredowe 16 szt

Etykiety kredowe

4,99 zł
Info
Koszyk
Bateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2016 2 szt.
7,49 złBateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2016 2 szt.Bateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2016 2 szt.

Bateria Specjalistyczna Energizer

7,49 zł
Info
Koszyk
Bateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2025 2 szt.
7,99 złBateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2025 2 szt.Bateria Litowa Energizer Specjalistyczna 3V CR2025 2 szt.

Bateria Specjalistyczna Energizer

7,99 zł
Info
Koszyk
Bateria alkaliczna Energizer A27 Alkaline FSB 12V 2 szt.
9,49 złBateria alkaliczna Energizer A27 Alkaline FSB 12V 2 szt.Bateria alkaliczna Energizer A27 Alkaline FSB 12V 2 szt.

Bateria Specjalistyczna Energizer

9,49 zł
Info
Koszyk
Bateria Litowa mini Energizer Ultimate 3V CR2016 2 szt.
9,90 złBateria Litowa mini Energizer Ultimate 3V CR2016 2 szt.Bateria Litowa mini Energizer Ultimate 3V CR2016 2 szt.

Bateria Specjalistyczna Energizer

9,90 zł
Info
Koszyk
Bateria Litowa Energizer Ultimate 3V CR2025 2 szt.
9,90 złBateria Litowa Energizer Ultimate 3V CR2025 2 szt.Bateria Litowa Energizer Ultimate 3V CR2025 2 szt.

Bateria Specjalistyczna Energizer

9,90 zł
Info
Koszyk
Etykieta do metkownic dwurzędowa biała 26x16mm
11,49 złEtykieta do metkownic dwurzędowa biała 26x16mmEtykieta do metkownic dwurzędowa biała 26x16mm

Etykiety cenowe do metkownic

11,49 zł
Info
Koszyk
Bateria alkaliczna Energizer Max Plus AAA LR03 4 szt.
14,39 złBateria alkaliczna Energizer Max Plus AAA LR03 4 szt.Bateria alkaliczna Energizer Max Plus AAA LR03 4 szt.

Bateria alkaliczna Energizer AAA

14,39 zł
Info
Koszyk
Etykieta do metkownic dwurzędowa pomarańczowa 26x16mm
14,89 złEtykieta do metkownic dwurzędowa pomarańczowa 26x16mmEtykieta do metkownic dwurzędowa pomarańczowa 26x16mm

Etykiety cenowe do metkownic

14,89 zł
Info
Koszyk
Bateria alkaliczna Energizer Max Plus C LR14 2 szt.
17,90 złBateria alkaliczna Energizer Max Plus C LR14 2 szt.Bateria alkaliczna Energizer Max Plus C LR14 2 szt.

Bateria alkaliczna Energizer C

17,90 zł
Info
Koszyk
etykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, trwałe
18,89 złetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, trwałeetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, trwałe

Etykiety do oznaczania

18,89 zł
Info
Koszyk
etykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, usuwalne
18,89 złetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, usuwalneetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., śr.80mm, okrągłe, usuwalne

Etykiety do oznaczania

18,89 zł
Info
Koszyk
etykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 40x20mm, owalne, trwałe
18,89 złetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 40x20mm, owalne, trwałeetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 40x20mm, owalne, trwałe

Etykiety do oznaczania

18,89 zł
Info
Koszyk
etykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 63,5x42,3mm, owalne, trwałe
18,89 złetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 63,5x42,3mm, owalne, trwałeetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 63,5x42,3mm, owalne, trwałe

Etykiety do oznaczania

18,89 zł
Info
Koszyk
etykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 35x35mm, kwadratowe, trwałe
18,89 złetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 35x35mm, kwadratowe, trwałeetykiety papierowe Avery Zweckform, A4, 10 ark., 35x35mm, kwadratowe, trwałe

Etykiety do oznaczania

18,89 zł
Info
Koszyk

Jakie są urządzenia biurowe?


Żadna firma nie obędzie się bez dyrektora, dyrektor bez asystentki, a asystentka bez odpowiednich urządzeń biurowych. Nie ma różnicy, czy mowa o najprostszym długopisie, czy o falcerce do papieru. Nawet drobny sprzęt biurowy ma wpływ na prawidłowe funkcjonowanie office’u.

Wśród tych najczęściej występujących urządzeń w biurze znajdą się przede wszystkim niszczarki do biura. Zyskały one na znaczeniu zwłaszcza po wprowadzeniu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych zwanej potocznie RODO. W zależności od tego, jak szczegółowe dane są przechowywane w dokumentacji, taki stopień bezpieczeństwa będzie wymagany od tego biurowego urządzenia.

Aby do niszczarki nie trafiły nieodpowiednie treści, jak na przykład faktury, niezbędne są inne podstawowe elementy wyposażenia biura. Sortery, czy półki na dokumenty - one w sprawdzą się najlepiej, gdy mowa o odpowiednim rozdzieleniu akt.
 

Podstawowe urządzenia biurowe


W zależności od tego, czym zajmuje się dane przedsiębiorstwo, takie będą potrzebne urządzenia biurowe. Jednymi z tych, które pojawią się w każdym miejscu będą drukarki wielofunkcyjne - faktury, zamówienia, umowy, to wszystko musi znaleźć się na papierze.

Oczywiście wszystkie akta - zwłaszcza te najważniejsze! - nie mogą “leżeć luzem”. Odpowiednie pojemniki na dokumenty to przydatne urządzenia biurowe, które zajmują niewiele miejsca, a każdy użytkownik dzięki nim może zachować porządek wśród wszystkich wydruków. Prawidłowe ułożenie akt jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania w przestrzeni biurowej.

Nie od dziś wiadomo, że zadowolony pracownik pracuje efektywniej. Wśród drobnego sprzętu biurowego, który podnosi morale, wyróżnić należy czajnik elektryczny. Tak proste urządzenie biurowe jest stałym punktem, przy którym spotykają się współpracownicy. W te parę minut pracownicy mogą zbudować wzajemną relację, co przełoży się na pozytywną atmosferę. Wspólna kawa, czy herbata podczas przerwy lunchowej przyniesie wymierne efekty w naprawdę niedługim czasie.

Do samej pracy niezbędne są oczywiście podstawowe elementy wyposażenia, jak krzesła do biura. Najlepiej, aby były one zgodne z zasadami ergonomii - nie od dziś wiadomo, że zła pozycja przy biurku może spowodować liczne schorzenia. Zaopatrzenie biura w elementy wspomagające odpowiednią pozycję w pracy na siedząco to rzecz niezbędna!

 

Nowoczesne urządzenia biurowe


Dziedziny nauk rozwijają się w tempie ekspresowym. Ludzie odkrywają wpływ drobnoustrojów na organizm, swój - na środowisko, a wspomnianego oparcia krzesła - na kształt kręgosłupa.

To też “rodzi” nowoczesne urządzenia biurowe. Jednym z takich przed laty był oczyszczacz powietrza do biura, który dziś często stawiany jest jako priorytet. Wszystkie urządzenia biurowe i nie tylko należy czyścić z kurzu. Wiele osób uczulonych jest na roztocza, a ich obecność wywołuje kichnięcia i ogólny dyskomfort zarówno alergików, jak i ich współpracowników. Do czego zatem służy oczyszczacz powietrza? Unoszące się po kichnięciach bakterie zostają wyeliminowane poprzez wciągnięcie przez urządzenie. To samo tyczy się wirusów, kurzu, czy innych alergenów.

Tam, gdzie prowadzona jest sprzedaż kosztownych artykułów, przydadzą się z kolei takie nowoczesne urządzenia biurowe, jak maszynka do sprawdzania banknotów. Występuje ona w różnych wariantach, jak na przykład na podczerwień, czy ultrafioletowe. Firmy handlujące za pośrednictwem przedstawicieli zainwestują na pewno w mobilne testery banknotów, które zasilane są bateriami. W trosce o przyrodę lepiej nie kupować za każdym razem nowych baterii. Wystarczy znaleźć odpowiednie ładowarki do baterii alkalicznych.
 

Dlaczego kompleksowe zaopatrzenie biura jest ważne?


Biuro to miejsce, w którym ludzie wykonują swoje obowiązki zawodowe i biznesowe. Ważne jest, aby dana osoba posiadała wszystkie niezbędne materiały, aby skutecznie wykonywać swoją pracę. Posiadanie kompletnego zaopatrzenia biura oznacza dysponowanie wszystkim, czego pracownik może potrzebować, zarówno w godzinach pracy, jak i w innym dowolnym momencie. 

W skład takiego zaopatrzenia wchodzą różnego rodzaju długopisy, karteczki, flamastry i wiele innych drobnych sprzętów biurowych. Do ich zorganizowania można wykorzystać przybornik na biurko. Występuje on w formie metalowego kubka, lub też zwykłego przybornika, które dodatkowo mogą posiadać przegródki służące do jeszcze lepszego przechowywania biurowych urządzeń.

Kompletując sprzęt biurowy, powinniśmy pamiętać o artykułach umożliwiających odpowiednie utrzymanie czystości. Oprócz standardowych do tego środków, warto wyposażyć się w kosze na śmieci. Są one niezbędnym elementem każdego pomieszczenia, ponieważ w wykonywaniu swoich obowiązków mogą wytworzyć się niechciane odpady w postaci strzępów kartek, zużytych długopisów i innych pozostałości.     
 

Jakie urządzenia do biura powinny znaleźć się w firmie?


Prawie każdy, kto pracuje w biurze w pewnym momencie, będzie potrzebował pewnych urządzeń biurowych, czy to do robienia notatek, organizowania materiałów. Jednak nie wszystkie materiały biurowe są sobie równe; niektóre są znacznie bardziej istotne niż inne. Każda szafka z urządzeniami do biura powinna zawierać przynajmniej następujące elementy: produkty papierowe, takie jak notatniki, spinacze do papieru i karteczki samoprzylepne. Narzędzia wielofunkcyjne, takie jak zszywacze i gumki, zakreślacze i linijki, urządzenia do znakowania tablic, karteczki samoprzylepne, papier do drukowania, szablony dokumentów oraz oprogramowanie, takie jak Microsoft Office.

Szukając nowych innowacyjnych rozwiązań dotyczących komfortu i efektywności pracy biurowej, powinniśmy zdecydować się na laminator biurowy. Służy on do zabezpieczenia ważnych dokumentów za pomocą nałożenia na nie folii ochronnej. W naszej ofercie posiadamy modele, które mają dwa sposoby zabezpieczania dokumentów - na gorąco i zimno. Pierwsza metoda opiera się na przywieraniu do papieru pod wpływem wysokiej temperatury, a druga na dociskaniu rolek w taki sposób, aby folia przyległa do danego arkusza.

Przy szukaniu sprzętu do biura firmy nie zapominajmy o tym, że oprócz przestrzeni biurowej ma ona też inne działy, takie jak na przykład magazyn. W usprawnieniu jego pracy pomocne okażą się zawieszki magazynowe. Są one idealnym rozwiązaniem, ponieważ magazyny działają według zintegrowanego modelu lokalizacji, właściwego oznakowania oraz podziału pomieszczeń. Umożliwiają nam one odpowiednie oznakowanie miejsca składowania towaru lub jego grupy. Taka zawieszka posiada dużo miejsca na umieszczenie takich informacji jak: indeksy, specyfikacje, kody kreskowe produktów.
 

Jaki sprzęt do biura w domu wybrać?


Odpowiedni wybór sprzętu do domowego biura jest niezbędny do osiągnięcia pożądanej równowagi między życiem zawodowym a prywatnym. Potrzebne do tego jest wygodne biurko razem z odpowiednim wyposażeniem, które ułatwi pracę w domowym zaciszu.

Elementem tego wyposażenia jest lampka na biurko, która zapewni nam dobre oświetlenie naszego miejsca pracy. Posiadanie tego urządzenie do biura jest ważne ze względu na kondycję naszych oczu, które są szczególnie mocno zaniedbywane w pracy przy komputerze. Dzieje się tak poprzez niezadbanie o prawidłowy poziom oświetlenia. 

Wybierając domowe sprzęty biurowe na miejsce naszej pracy, powinniśmy zdecydować się na zakup podkładu na biurko. Ułatwi on pracę oraz ochroni blat naszego biurka przed rysami i plamami. To biurowe urządzenie oprócz tych cech, posiada estetyczny wygląd, który będzie pasował do każdego rodzaju i modelu biurka.    
   

Sprzęt biurowy - sklep biurfan.pl


Świat w dużej mierze opiera się dziś na Internecie. Do sieci przeniosła się zdecydowana większość sklepów, także lokalnych. Dzięki licznym marketplace’om sprzedaż można prowadzić nie tylko w obrębie własnego regionu, ale też w całym kraju, a nawet za granicą.
Taką sprzedaż sprzętów biurowych zapewnia hurtownia artykułów biurowych Biurfan.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". biurfan.pl polityka-cookies

Zamknij