Meble biurowe

Szufladka na biurko A4/C4 czerwona tacka półka
9,99 złSzufladka na biurko A4/C4 czerwona tacka półkaSzufladka na biurko A4/C4 czerwona tacka półka

SZUFLADKA NA BIURKO

9,99 zł
Info
Koszyk
Szufladka na biurko A4/C4 zielona tacka półka
11,79 złSzufladka na biurko A4/C4 zielona tacka półkaSzufladka na biurko A4/C4 zielona tacka półka

SZUFLADKA NA BIURKO

11,79 zł
Info
Koszyk
Pudło uniwersalne otwierane od góry
12,35 złPudło uniwersalne otwierane od góryPudło uniwersalne otwierane od góry12,35 złInfo
Koszyk
Pojemnik na dokumenty Europost, ciemny niebieski
19,49 złPojemnik na dokumenty Europost, ciemny niebieskiPojemnik na dokumenty Europost, ciemny niebieski19,49 złInfo
Koszyk
Półka na dokumenty Leitz Cosy, niebieska
22,79 złPółka na dokumenty Leitz Cosy, niebieskaPółka na dokumenty Leitz Cosy, niebieska22,79 złInfo
Koszyk
Półka na dokumenty Leitz Cosy, szara
22,79 złPółka na dokumenty Leitz Cosy, szaraPółka na dokumenty Leitz Cosy, szara22,79 złInfo
Koszyk
Szufladka na biurko niebieska tacka półka
24,79 złSzufladka na biurko niebieska tacka półkaSzufladka na biurko niebieska tacka półka

SZUFLADKA NA BIURKO

24,79 zł
Info
Koszyk
Szufladka na biurko polistyren różowa tacka półka
24,90 złSzufladka na biurko polistyren różowa tacka półkaSzufladka na biurko polistyren różowa tacka półka

SZUFLADKA NA BIURKO

24,90 zł
Info
Koszyk

Profesjonalne meble biurowe - szafy, krzesła i inne


Praktyczność, solidność i dopasowanie do każdego klienta - te właśnie słowa definiują nasze profesjonalne meble biurowe. Każdy z nas zna te zwykłe, a jednocześnie będące standardowym wyposażeniem wielu biur - ze względu na znacznie niższą cenę. Niestety ciągnie to za sobą też pewne wady. Użycie gorszej jakości materiałów przy produkcji przekłada się na znaczne skrócenie ich czasu użyteczności, co w połączeniu z brakiem dodatkowych funkcji i udogodnień robi z nich produkt niezbyt zachęcający do zakupu.

Inaczej ta sprawa ma się w przypadku profesjonalnych mebli do pokoju biurowego. Wykonane są z mocniejszych i trwalszych tworzyw, a także są często wyposażone w przeróżne udogodnienia. Zamykane szafy metalowe z zamkami szyfrowymi, należycie strzegą poufności korespondencji firmowej, a także chronią wrażliwe dane osobowe. Natomiast profesjonalne krzesło biurowe, posiada szeroki zakres regulacji wysokości siedziska, podłokietników, a także kąta nachylenia oparcia  - wszystko to zgodnie z zasadami ergonomii. 


Nowoczesne meble biurowe dostosowane do Twoich potrzeb


Aby zadbać o wydajne wykonywanie czynności związanych z pracą, należy zadbać o odpowiednie wyposażenie naszej przestrzeni biurowej. Wiemy już, że najważniejsze cechy brane pod uwagę przy wyborze mebli biurowych to ich długa żywotność, komfort, a także wygląd. Wszystko to zapewniają nam nowoczesne meble biurowe, o których więcej powiemy Wam właśnie tutaj. 

Każdy z nas ma inne postrzeganie idealnego, biurowego stanowiska pracy. Idąc tą myślą, stworzono zestawy mebli biurowych, które można dowolnie dostosować pod własne preferencje. Posiadanie ich znacznie polepsza komfort pracy oraz nadaje pomieszczeniu prestiżu, co w połączeniu z odpowiednią aranżacją będzie działać pozytywnie dla Twojego biznesu. 
 

Meble biurowe – z myślą o Twoim komforcie


Przed dokonaniem jakiegokolwiek zakupu powinniśmy dokładnie przyjrzeć się naszemu pomieszczeniu, w którym chcemy zorganizować naszą biurową przestrzeń. Musimy wziąć pod uwagę jego wielkość, a także to jakich mebli biurowych będziemy potrzebowali przy wykonywaniu naszej pracy. Pomoże nam to w rozplanowaniu ułożenia wyposażenia biura, zachowując przy tym odpowiednio dużo miejsca na swobodne korzystanie ze wszystkich sprzętów i mebli. 

Mając na celu zapewnienie, jak najwyższego poziomu komfortu pracy warto dokonać  dokładnych pomiarów. Zaoszczędzi nam to zbędnego stresu przed niedopasowaniem biurowych mebli do przeznaczonego dla nich miejsca. W przypadku dużego biura swobodnie możemy zdecydować się na zakup dużej szafy i innych większych gabarytowo rzeczy. Natomiast, gdy mamy do dyspozycji mniej miejsca, warto nie tylko proporcjonalnie dopasować do niego meble, ale też wesprzeć się różnymi organizerami. Dzięki akcesoriom takim jak: przybornik, szufladki na dokumenty, czy organizer na biurko, wypełnimy pustą przestrzeń w zarówno praktyczny, jak i stylowy sposób.   
 

Meble biurowe– komfortowa i ergonomiczna przestrzeń


Dopasowanie miejsca pracy, czyli jakby nie patrzeć wystroju biura, do zachowania ciała człowieka - nazywamy właśnie ergonomią. Ergonomiczne meble biurowe sprawiają, że praca tego typu nie staje się wyrokiem narażania się na występowania bólu i innych przykrych dolegliwości z kręgosłupem, oczami itp. Wyposażenie stanowiska w sprzęt takiej kategorii ma olbrzymie znacznie dla naszego samopoczucia i stanu zdrowia.

Wśród takich mebli biurowych możemy wyróżnić biurka z regulowaną wysokością, wyciszające ścianki akustyczne, a także dopasowane krzesła biurowe. Jednak w zbudowaniu ergonomicznego stanowiska pracy nie wystarczy sprzęt tej kategorii. W zachowaniu odpowiedniego oświetlenia dla naszego wzroku przydatne będą lampki do biurka. Natomiast w przypadku, gdy potrzebujemy dodatkowej warstwy na blat biurka, wygodną i funkcjonalną opcją będą podkładki na biurko
  

Meble biurowe i wyposażenie: krzesła, szafki


Wyposażenie każdego biura skrywa w sobie wiele najróżniejszych, mniej bądź bardziej oczywistych elementów. Oferta mebli biurowych to nie tylko biurka, szafy i krzesła. To także haczyki samoprzylepne, wieszaki stojące i skrzynki na klucze, które mogą posłużyć pracownikom do przechowywania ich rzeczy osobistych. Ostatnie z nich, są doskonałym zabezpieczeniem najcenniejszych kosztowności, oferującym ochronę na tym samym poziomie, co np. dobrze nam znana kasetka na pieniądze

Ergonomiczne meble biurowe


Jak już wiemy stworzenie, odpowiedniej aranżacji wnętrza biurowego zwiększy wydajność pracownika. Zapewnienie mu stanowiska pracy wyposażonego w ergonomiczne meble biurowe niesie za sobą wiele korzyści nie tylko dla niego, ale też i samej firmy. Będzie ona postrzegana, jako nowoczesna, dbająca o pracownika, gdzie aż miło będzie się pracować.

Kompletując ergonomiczny zestaw mebli biurowych, powinniśmy wziąć pod uwagę pewne aspekty. Przede wszystkim wygodę, ponieważ nie sprzyja ona efektywności pracy. Solidność i trwałość wykonania - bo przecież zakładamy, że zakupione przez nas meble będą eksploatowane przez wiele lat i to bardzo intensywnie. Wybierajmy więc dobrze wykonane produkty, które posłużą nam zdecydowanie dłużej.  

Przy kompletacji zestawu nie można też oczywiście zapomnieć o zapewnieniu pełnej swobody ruchu użytkownika. Ważne jest to, żeby nic mu nie przeszkadzało w uzyskaniu dostępu do wszystkich sprzętów na jego stanowisku. Włączając w to nawet swobodne wyrzucanie odpadów do kosza na śmieci do biura, czy też spojrzenia się na zegar ścienny biurowy

W naszym asortymencie znajdziecie wiele z mniejszych i większych biurowych mebli. Ich szeroka gama kolorów, ciekawe wzornictwo w połączeniu z solidnym wykonaniem zapewni praktyczne wsparcie w codziennym wykonywaniu obowiązków. Jesteśmy także sklepem papierniczym online, gdzie znajdziecie wiele artykułów potrzebnych w pracach biurowych i nie tylko.



 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies". biurfan.pl polityka-cookies

Zamknij